底辺の広さを実感する・・・Part 3

This video is embedded in high quality. To watch the video in standard quality (because of the internet connectivity) use the following link: Watch the video in normal quality



こんにちは、休日出勤中の永遠の働き蟻Luziaです。

冒頭の動画はDaniel Heredia(ダニエル・エレディア)君が11歳の時にパコ師匠のアレグリアス、“Barrio la viña(邦題:ラ・ビーニャの下町)”でっすが、まだまだ荒削りではありまっすが、なかなか良い演奏でございまんするす。

でも、ちょっと大人になった彼がTomatitoトマティートW)のナイスなアレグリアス、“La Ardila”を弾いている動画もあったんだけど、これはもうムイ・ビエンな演奏!

This video is embedded in high quality. To watch the video in standard quality (because of the internet connectivity) use the following link: Watch the video in normal quality

で、更に成長した彼が弾くソレアの動画もあったんだけど、更にムイ・ビエンな演奏なのであった。

This video is embedded in high quality. To watch the video in standard quality (because of the internet connectivity) use the following link: Watch the video in normal quality

正直、全く無名のフラメンコ・ギタリスト(オイラが知らないだけかも・・・)ではありんすが、やっぱりスペインって底辺が広いわ・・・。

  1. コメントはまだありません。

  1. トラックバックはまだありません。

*