何故に右から左に・・・

This video is embedded in high quality. To watch the video in standard quality (because of the internet connectivity) use the following link: Watch the video in normal quality



おっと、珍しく1日2回投稿ですかい。

さて、冒頭の動画はハンガリーのギタリスト作曲家、Dávid Pavlovits(ダヴィッド・パヴロヴィツでええんかな?)という方のものでオイラは初めて知ったギタリストなんですけど、なかなか上手いっすね。

が、オイラは久々にクリビツテンギョウいたしましたよ。なぜなら彼は現在、

This video is embedded in high quality. To watch the video in standard quality (because of the internet connectivity) use the following link: Watch the video in normal quality

サウスポーで弾いちょるんだものっ!ちなみにこの自作品“Voiles(Prelude Nr.6) ”がサウスポーに変えてから初めての動画とのこと。

しかし、なんでサウスポーに変えたのだろうか???ライトハンダーであれだけ演奏出来るのだからねぇ・・・。指を壊したんだろうか???いやでも、演奏を見る限りでは特に問題は無さそうなんだけどねぇ・・・。いろいろ調べてみたんだけど結局、理由は全然わかんないっす・・・。

しかも、彼はピアノ演奏にも長けておる。

This video is embedded in high quality. To watch the video in standard quality (because of the internet connectivity) use the following link: Watch the video in normal quality

いやはや、凄い人がいたもんだ。ムイ・ビエン!

  1. コメントはまだありません。

  1. トラックバックはまだありません。

*